Nie bój się owoców i warzyw

Nasze filmy znajdują grono swoich fanów na rynkach zagranicznych :) Tym razem w roli głównej Quinoa i Radieschen, czyli komosa ryżowa i rzodkiewka.

Trzeba przyznać, że ziarenka komosy bardzo profesjonalnie współpracowały przy realizacji animacji poklatkowej, a obiektyw Laowa 24mm pomógł dotrzeć do magii świata macro.

Oglądajcie koniecznie z dźwiękiem :)

HASHIONA

Hashiona to aplikacja mobilna, która dzień po dniu polepsza jakość życia osób z chorobą Hashimoto. W ramach projektu powstaje seria 20 filmów animowanych, każdy w dwóch wersjach językowych.

Kochamy takie projekty - możemy się uczyć i bawić :)

 
 

Hoop Cola

„Można inaczej” to  youtube’owy talent show promujący Hoop Colę. Mentorami młodych talentów byli twórcy znanych kanałów YouTube: Gimper, Mandzio, Izak, Chwytak TV, Letni Chamski Podryw, Śmiechawa TV oraz Kocham Gotować. Konkurs wspierany był działaniami reklamowymi w social media (YouTube i Facebook), a także w prasie, radiu i na outdoorze. Ponadto wizerunki youtuberów pełniących rolę mentorów znalazły się się na etykietach butelek Hoop Coli.

Filmy zostały opublikowanie na kanale YouTube Hoop Coli. W trakcie trwania akcji wygenerowały organicznie ponad 15 mln odsłon.

 

Nestlé Polska

Nowatorski sposób promocji produktów z kategorii żywienie niemowląt. Seria animowanych filmów przedstawia mamom maluszków przykładowe jadłospisy na cały dzień.  

W ramach projektu zrealizowaliśmy również wideo, w którym maluszki testują nowe smaki. Przyznajemy się, my na planie też testowaliśmy. Wygrały suszone śliwki :)

Philips AVENT

Realizacja filmów dla Philips Avent to przykład wideo z udziałem ekspertów oraz influenserów. W ramach akcji powstało 40 filmów, w tym jedna animacja 2D. Filmy publikowane były w serwisach parentingowych, w Social Mediach oraz na stronie klienta.

Zdjęcia z udziałem kilkumiesięcznych maluchów były sporym wyzwaniem :) To one decydowały o tym, kiedy możemy włączyć kamerę, a kiedy jest przerwa na planie. Realizację udało się zakończyć w wyznaczonym czasie i z sukcesem w postaci uśmiechniętych dzieci i bardzo zadowolonego klienta.

 

Mitsubishi Polska

W ramach akcji „4 żywioły” polski oddział MMC nawiązał współpracę z czterema niezwykłymi sportowcami reprezentującymi każdy z żywiołów. W tym celu wyprodukowano 4 specjalne wersje Mitsubishi L200.

WIATR to Victor Borsuk - siedmiokrotny Mistrz Polski w Kitesurfingu

WODA to Irena Stangierska - płetwonurek jaskiniowy i techniczny, a przy tym wybitna fotograf podwodnego świata

OGIEŃ  to Oskar Barański – 3-krotny Mistrz Polski w motocrossie

ZIEMIA  to Stefan Madej - Mistrz Polski w Boulderingu

Realizacja filmów w udziałem naszych bohaterów była niezapomnianą przygodą. Nasi operatory bez lęku wspinali się ze sprzętem na 30 metrowa skałę, biegali po torze motocrossowym i nurkowali pod wodą.  Cztery stworzone przez nas filmy publikowane były na zbudowanym landing page w ramach serwisu sport.pl oraz social mediach klienta.

 
 

Magnella

To, co w filmach jest najważniejsze, to emocje. Potrafimy zrealizować tzw. „wzrusie”, a nasz wyciskacz łez zrealizowany dla Magnelli z okazji Dnia Mamy, otrzymał nominację do nagrody Grand Video Awards 2016 w kategorii „Publicystyka, wideo rozmowa”. Ostrzegamy, mogą być potrzebne chusteczki ;)

Uniroyal

W ramach kampanii #bezObaw, stworzyliśmy cykl filmów skierowanych do Kobiet, które chcą poczuć się pewniej "za kółkiem". W jednym z nich wystąpiła znana ze swojego poczucia humoru Nishka. Praca z influenserami jest czystą przyjemnością. Dzięki ich doświadczeniu, zaangażowaniu i rzeszy wiernych fanów, powstają filmy ciepło przyjmowane przez odbiorców.

 
 

L'Oréal Polska

Zrealizowaliśmy cykl filmów z udziałem jednej z największych sław wśród stylistów fryzur – Leszkiem Czajką. Zdjęcia z gwiazdami na planie są wyjątkowo inspirujące, a przekonanie i pasja, z jaką mówią o swojej pracy jest też niezwykle skutecznym narzędziem sprzedażowym. Przekonała się o tym część ekipy realizacyjnej wracając do domu z kupionymi produktami klienta :)

Live stream

Żyjemy w czasach, w których znaczna część wydarzeń, eventów i komunikacji musi się odbywać online.  W zależności od potrzeb, transmisje mogą być organizowane przy użyciu różnych narzędzi i z wykorzystaniem różnych technologii. 

Warszawskie Spotkania Gastroenterologiczne ze względu na epidemię w tym roku musiały zmienić swoją formułę. Dzięki najnowszym technologiom oferowanym przez firmę OneStream udało się zrealizować live stream z konferencji trwającej 9 godzin.

  • 32 prelegentów, w tym znane i cenione na świecie nazwiska, takie jak Prof. dr hab. n. med. Jarosław Reguła, Prof. dr hab. n. med. Grażyna Rydzewska, Prof. dr hab. n. med. Marek Hartleb.

  • 9 godzinny live stream w jakości full HD.

  • 4 sesje, 14 prelekcji i paneli dyskusyjnych, 4 mini sympozja

  • Interaktywny chat oraz wideo rozmowy z widzami.

  • Wysoki poziom zabezpieczenia transmisji (dostęp za pomocą zarejestrowanego loginu i hasła).

  • Dedykowana strona internetowa oraz interaktywne pokoje sponsorów.

  • Pełne statystyki.

 

MYK!

Praca ze zwierzętami też nie stanowi dla nas problemu :) Prezentujemy jeden z odcinków serii MYK, realizowanej dla gazeta.pl. Cykl został zauważony na INMA Global Media Awards 2018 otrzymując drugą nagrodę w kategorii „Najlepszy debiut marki lub produktu, tworzący nowy segment odbiorców”.  Odcinki tej stworzonej przez nas serii biją rekordy popularności zdobywając setki tysięcy odsłon na Facebook-u. Rekordzista ma ich ponad 17 mln.

Samsung Polska

Jak zaprezentować najnowszy model smartfona w serwisie przeznaczonym dla kobiet? Zapraszamy do obejrzenia materiału przygotowanego z udziałem redaktorki magazynu VIVA!

 
 

Motoryzacja

Kochamy samochody, a jeszcze bardziej kochamy realizować filmy z ich udziałem. Mamy na swoim koncie ponad 50 zrealizowanych wideo z branży moto. Zapraszamy do obejrzenia testów Fiata 500L, oraz relacji BMW DRIVING EXPERIENCE.

Warsaw Express

To internetowe show jest połączeniem i parodią programów typu "Azja Express" oraz "Warsaw Shore". Dzięki współpracy z Plotek.pl i MTV Polska, uczestnicy programów „Warsaw Shore” i „Ex na plaży” wzięli udział w szaleńczym wyścigu po Warszawie, wykonując dość nietypowe zadania :)

 
 

Nie bój się owoców i warzyw

Kreatywność i zabawa formą potrafią sprawić, że z pozornie zwykłe informacje na dłuższy czas przyciągną uwagę widza. Cykl ponad 50 filmów o właściwościach odżywczych owoców i warzyw, który obejrzało już setki tysięcy widzów jest tego dowodem. Oglądajcie koniecznie z dźwiękiem :)

Dress for less

Stworzyliśmy 35 filmów ramach serii „Dress for less”, w których redaktorki serwisów Gazeta.pl i Fashion Post musiały sprostać wyzwaniu i odtworzyć stylizację jednej z gwiazd za mniej niż 500 zł.  Filmy zostały opublikowane w serwisie FOLLOW należącym do gazeta.pl, na stronach fashionpost.pl oraz social mediach (Facebook i  YouTube).

 
 

Carlsberg

Mieliśmy ogromną przyjemność uczestniczyć w realizacji teleturnieju „Poczuj się jak gwiazda futbolu”, który w ramach promocji Carlsberga na Euro 2016, powstał we współpracy z Agorą,  VML Poland oraz PHD Media Direction. Prowadzącymi program byli Tomasz Zimoch oraz Jolanta Zasępa. Każdy z 10 szczęśliwych zwycięzców otrzymał bilet na jeden z meczów półfinałowym Euro 2016.

Filmy dokumentalne

Cykl „Ot, życie” to seria krótkich filmów dokumentalnych. Każdy odcinek przedstawia dzień z życia innego bohatera. Dzień z życia strażnika więzienia o zaostrzonym rygorze w Siedlcach chyba najbardziej utkwił w naszej pamięci. Filmy publikowane były na stronach gazeta.pl.

 
 

Seriale TV

Mini serial „Antykwariat” z Krzysztofem Wakulińskim w roli głównej, powstał na zlecenie TVP3 Warszawa. Zrealizowaliśmy 10 odcinków, których premiera mała miejsce w październiku 2019 roku.

Akcja serialu dzieje się w tajemniczym Antykwariacie, znajdującym się w jednej z warszawskich dzielnic. Właścicielem Antykwariatu jest osobliwy Antoni (Krzysztof Wakuliński). To właśnie on wprowadza klientów odwiedzających Antykwariat, w świat niesamowitych historii. Na każdy odcinek składa się inna, wyjątkowa opowieść, po wysłuchaniu której, klienci Antykwariatu zmieniają swoje podejście do życia.

Serial można obejrzeć w serwisie VOD TVP3 Warszawa.

Zespół Kolorowych Skarpetek

21 marca 2020r. ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcję #ZespolKolorowychSkarpetek przygotowała pro bono agencja Digital Resolution dla Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”.

My mieliśmy ogromny zaszczyt realizowania spotów, które były główną osią kampanii.  

8 niezwykłych osób z trisomią 21 opowiedziało nam przed kamerą o swoich pasjach, marzeniach i życiu z dodatkowym chromosomem. Znakiem rozpoznawczym kampanii jest hasztag #ZespolKolorowychSkarpetek.